Missing the times

12:00:00 PM



Probírala jsem se nedávno fotkama v Macu a narazila jsem na tyhle starší fotky. Asi všichni poznáte, že nejsou focený zrcadlovkou, jako ve mých ostatních příspěvcích. Moje BFF má totiž tenhle úžasnej Instax, ze kterýho jsou obě fotky.
Víte, jak se říká, že fotky jsou zakonzervovaný vzpomínky - něco na tom bude. I když to není tak dlouho, tak už když se na ně dívám nostalgicky. Přesně si pamatuju, jak jsme spolu s Amálií chodívaly každej pátek pařit. Tahle fotka vznikla, když jsme se šli ke mně domů převlíct právě před jednou takovou párty. Měli jsme tašky ze sekáče (nejsou vidět), a Amálie celou dobu říkala, jak ta fotka je stejně drahá, jako ten top, co jsem si tam tehdy koupila :)


A tahle fotka vznikla, když mi, spolu s naším kamarádem Šimonem, pomáhala nastěhovat do bytu tuhle figurínu, kterou jsem si vyptala v jednom obchodě. Myslela jsem si, že ji budu mít jen na přechodnou dobu, ale nakonec se mnou zůstala.

Na týhle fotce mám špatně nasazenej baret (vím o tom!) ale Amálie stihla svaknout spoušť dřív než jsem si to uvědomila. A to je právě na těhle fotkách super, jak zachytí ten jeden okamžik. Kdyby to fotila na zrcadlovku, tak si ho upravím a vyfotila by mě ještě jednou, ale takhle zůstala tahle fotka - nedokonalá, ale se vzpomínkama. A co vy máte taky nějaké svoje fotky s příběhem?


You Might Also Like

1 comments

  1. Jako když vidím ty fotky, tak se mi vybavuje to moje životní období, kdy jsem se učil na přijímačky z matematiky a celkově jsem měl pocit, že mám těžký život. No, vlastně to bylo krásné a jedno z nejjednodušších životních období. I když jako teď ten život třicátníka má taky něco do sebe.

    ReplyDelete