goodies

2:18:00 AM

Chtěla jsem se s vámi podělit o tři věci, které mi za poslední měsíc udělaly největší radost. Ti, co mě sledují pravidelně tu poznají některé věci z mého podzimního wishlistu. Peněženka Dune London Sandy, hřeben Tangle Teezer a hlavně vlastní designová kreditní karta od KB. Protože když už jsem si pořídila tu krásnou novou peněženku, tak jsem chtěla i něco nového do ní:-). Návod, jak si ji vyrobit najdete dole. 


Peněženka Dune London Sandy

V showroomu Zootu jsem našla hned několik kousků, které se mi líbily, ale nejmilejší je mi tahle peněženka, kterou od té doby nosím stále s sebou. Má tři  fochy, na peníze, karty a ostatní. A zvenku je malá kapsička, ale bez zipu - takže tam si radši nic nedávám.







Četla jsem o Tangle Teezeru na jiných blozích a tak jsem ho sama chtěla vyzkoušet. Na vlastní kůži, teda vlasy :-) Nakonec jsem si ho pořídila na mall.cz, protože jinde už ho neměli v černé barvě. 







Po kreditní kartě s vlastním obrázkem jsem pokukovala už dlouhou dobu. S kartou platím často a proto jsem si říkala, aby mi nedělala ostudu, když ji vytáhnu :-) Jen jsem se bála, že to bude hrozně složité to vyřídit a taky kolik to bude stát. A obojí je v pohodě - k účtu G2 od Komerčky je designová karta zadarmo a na jejich stránkách to jde vyřídit jen v pár krocích. Jako obrázek jsem si vybrala svou oblíbenou Paříž. V programu si lze vybrat z nabídnutých fotek, ale zrovna jejich fotka z Paříže se mi nelíbila. Jelikož k použití obrázku potřebujete autorská práva (a nesmí obsahovat urážlivé symboly atd.) tak jsem vyhledala obrázek na Unsplash. (Jde o stránku, kde jsou k dostání fotky pod tzv. Creative Commons Zero - tedy fotky jejichž autoři dali své fotky takhle volně a zadarmo k dispozici). Na stránce si pak můžete ještě fotku upravit, pootočit či přizoomovat. Mám ji teprve dva dny a pořád se s ní všude vytahuju :-).


You Might Also Like

1 comments

  1. Podobný dialog jsem nedávno vedl s manželkou. O tom, co nám udělalo radost z takového toho klasického konzumu. No nemohl jsem si moc vzpomenout, protože jsme hodně šetřili a já si radši pořídím něco dražšího jednou za rok, ideálně zážitek, než hromadu blbostí. :) Ale nakonec jsem si vzpomněl, že jsem si pořídil kvalitní zakrývací plachtu na veterána, kterého předělávám v garáži, takže jsem při tom dialogu neostrouhal. JInak ženská duše se teda moc nezapře. Manželka taky tahala z rukávu esa jako novou řasenku nebo plavky... :D

    ReplyDelete