cappuccino is always a good idea

6:00:00 PM




Musím se přiznat - nedokážu si představit den bez kávy. A nejradši si denní dávku kofeinu doplňuji v kavárně. Mám ráda jejich vůni a celkovou atmosféru. Často tam chodím také pracovat, a píši tam svůj blog, například do mé oblíbené kavárny mamacoffee. Musím se ale přiznat, že nepoznám perfektní espresso a při pohledu na kávovar mě zaujme v první řadě jeho design. Vzala jsem si své oblíbené černé šaty s ptáčky ze Zootu, které jsem si v poslední době oblíbila a béžový trenčkot od Noisy May River. A jak to máte vy? Také jste milovníky kávy ?

dress - Alchymi (via Zoot.cz), trenchoat - Noisy May River, watch - Cheapo

 Photos by Jonatan z ClickAndWander.com













You Might Also Like

1 comments

  1. Cappuccino je nejlepší. Když je navíc ještě s čokoládou, tak je to opravdu mňamka :-) . Dělám si ho skoro každý den. Někdy mám chuť na obyčejné espresso, ale většinou si dám právě cappuccino. Díky tomu, že se dají profesionální kávovary koupit za relativně rozumné peníze, tak si doma můžeme vařit kávu jako v kavárně :-) .

    ReplyDelete