New shoes

10:30:00 AM


Po botách Louis Vuitton jsem pokukovala už dlouho. Původně jsem si je chtěla pořídit v bílé verzi, nakonec jsem si ale řekla, že bych je asi tolik neunosila. Mnohem více se do mého botníku a k mým outfitům hodí černá, navíc svůdně lesklá. Nosím je teď už dva dny v kuse a musím říct, že jsou superpohodlné. A tuhle sezonu také dost trendy, objevily se v kolekcích od návrhářů a často vídám takové i na streetstyle fotkách ze zahraničí. Barevně se mi skvěle hodí k mému oblíbenému blazeru ze Zootu. Jak se vám tenhle look líbí?

shoes - Louis Vuitton, blazer - Zoot, shirt - Zara, sunglasses - Céline, kalhoty - Zoot

Photos by Jonatan z ClickAndWander.com

You Might Also Like

1 comments

  1. Botky parádní! Takové by se mi taky líbily. Ale hádám, že byly asi pěkně drahé, no. Si teď tak říkám, jestli by nestálo za to se po nějakých takových podívat třeba v nějakém sekáči. Už několikrát se mi totiž stalo, že se mi právě v sekáči povedlo najít značkové věci, které bych si normálně nekoupila doslova za pár korun.

    ReplyDelete