Room tour

8:00:00 AM


Dnešní příspěvek bude trochu jiný než jste jinak tady na mém blogu zvyklí. Někteří jste mi o tom psali už do komentářů a já sama ráda napíšu čas od času také jiný než fashion příspěvek. Takže v tom dnešním jsem se rozhodla vám v něm představit svůj pokoj.
Stejně jako při výběru outfitů se mi nejvíce líbí minimalistický styl a severské interiéry, kterými jsem se při zařizování svého pokoje inspirovala. Na pinterestu jsem strával desítky hodin. Líbil se mi nápad mít oblečení stále na dosah, nezavírat ho zbytečně do skříně. Někdo si dává na zdi obrazy, ale lidé si pořád nezvykli, že móda je taky umění. Já jsem si proto vystavila svůj šatník.
Dále tu nesmí chybět květiny, stůl (Ikea) a křeslo, které jsem si objednala z www.nordicday.cz.







You Might Also Like

1 comments

  1. Taky bych to chtěl mít doma takhle uklizené. Ne že bych byl nějaký bordelář, ale co jsem si pořídil kotě, tak je to u nás vždycky jak po boji, když se vrátím z práce. Ale tak je to takový ňuňan, že mu to člověk musí odpustit. Jen teda kočičí krmiva, které jsem koupil zde musím fakt schovávat, protože to bych se nedoplatil.

    ReplyDelete