Wishlist podzim 2016

2:00:00 AM



Září je tu a já už pomalu začínám vybírat kousky, kterými vylepším svůj šatník pro tenhle podzim. S novým ročním obdobím jsou tu i nová přání. Podzim a zima jsou u mě jednoznačně ve znamení tmavých barev, zejména černé a chic střihů. I když si někdy říkám, že bych měla tu černou trošku oživit, jde to u mě těžce. A co bych si ráda pořídila? Určitě nějaké pohodlné boty , které se mi budou hodit ke kalhotům i sukním a pár jednoduchých topů a nějaké šaty (i když vím, že bych na podzim měla myslet na něco teplejšího). A samozřejmě také nějaké doplňky.

Černobílá MK Selma se přesunula na neurčito, je boužel ze staré kolekce, ale objevila jsem ji až nyní takže jedinou možností jak ji sehnat je ebay nebo outlet, do kterého se v blízké době nedostanu. Tohle asi zůstane jenom wish.

Po polaroidu jsem vždycky toužila. Původně jsem samozřejmě chtěla ten starý, který by zároveň i fungoval. Jenže zkuste ho sehnat za přijatelnou cenu? Nakonec jsem se rozhodla pro novou verzi polaroidu od Fujifilm. Navíc mě baví to bílé provedení a i snímky se do něj dají snadno sehnat. Moje BFF Amálie ho má už od doby, co jsme spolu byly na gymplu, takže nějaké fotky od ní mám (jak můžete vidět v tomto příspěvku). Tak se těším až ho bududu mít taky - jedinou nevýhodou je, že je trochu neskladný, ale za ty krásný fotky to stojí, ne?





V mém botníku se objevuje převážně černá, což mě v poslední době začíná trochu mrzet a pro tuhle sezónu bych si ráda koupila boty i v jiné barvě. Jenže, jak to udělat, když ty černé vypadají tak dobře?
Z šatů mě v poslední době nejvíc zaujaly tyhle s průstřihem na ramínku od SisterS Point Sten. I když nevím, kde je na podzim unosím, rozhodně se v mém šatníku neztratí.

Z kosmetických trendů mě lákají červené odstíny rtěnek, které ráda používám. A čím si chcete obohatit na podzim šatník vy ?

You Might Also Like

1 comments

  1. Polaroid jsme si nedávno nadělili s manželkou k výročí. Poprvé jsme ho vzali na dovolenou v chatky Máchovo jezero, kterou jsme naplánovali. Tak jsme tam udělali pár zkušebních fotek a je to fakt sranda. :) Hlavně se teď snažím něco málo naučit o tom focení, abych ty fotky trochu vylepšil. Udělat pěknou analogovou fotku bez filtru není zase tak jednoduché. :)

    ReplyDelete