Back to basics

3:00:00 AM


Chtěla bych se omluvit za trochu delší neaktivitu na blogu, bohužel mám za sebou jedno nepříjemné životní období a tak jsem blog musela na chvíli odsunout. Neměla jsem moc času se mu věnovat a vlastně ani chuť fotit nebo vymýšlet články a vlogy. Osobní věci jsem tu nikdy příliš nerozebírala, takže do detailů tu nic rozebírat nechci, ale věřím, že mě pochopíte. Každopádně jsem zpět a posty se zase budou objevovat co nejčastěji!

V takových chvílích je vždy nejlepší obrátit se na staré přátele. S mojí nejlepší kamarádkou jsme si zašly do skvělé nové restaurace Eska v Karlíně. Popovídaly jseme si o životě, o budoucnosti. Pokud mi vyjde jedna věc, na kterou se chystám, tak se na blogu dočkáte nových postů. Zatím není nic jisté, ale jestli to vyjde, tak se o tom tady na blogu určitě dozvíte víc.

Stejně jako já se snažím o minimalistický přístup v módě, tak v Esku se snaží o minimalistický přístup při přípravě jídla. Já jsem si dala grilovaný kozí sýr se strouhankou, bramborami a hráškem a kamarádka zase grilovanou mrkev s pestem. Obě jídla nejen, že skvěle chutnala, ale také vypadala naprosto skvěle.

Photos by Jonatan z ClickAndWander.com





You Might Also Like

1 comments

  1. Super, já si myslím, že prostě je občas důležité udělat si fajn den s fajn kamarádkou nebo kamarádem. Já jsem přesně pro tyhle účely koupil k nám domů pro rodinu saunu zde. Jako od té doby pak nemusím nikam jezdit, ale známí jezdí k nám se příjemně zrelaxovat. :)

    ReplyDelete