Some lace lovin'

7:00:00 PM



Ti, co sledují můj blog už déle, ví, že se ráda držím jednoduchých, ale zároveň chic kombinací. Mé oblíbené outfity jsou většinou ty pohodlné, s jedním výraznějším prvkem. Trend vykukující krajky se mi vždycky líbil, ale neměla jsem top, ve kterém by to vypadalo pěkně a hlavně nenuceně. Minulý týden jsem našla na Zootu tenhle kalhotový overal od nové značky Alchymi. Výhodou je, že mi opticky prodlouží postavu. Bála jsem se jestli už  to není na hraně toho, zda podprsenka (ač přiznaná) nevypadá spíš vulgárně nebo není tahle krajková i tak dost riskantní na nechtěné odhalování. Outfit jsem doplnila jasně červenou rtěnku od Rimmel Kate Moss, odstín 111, kterou teď nosím asi nejčastěji.
A jaký na tento outfit máte názor vy ?




Photos by Jonatan z ClickAndWander.com

kalhotový overal - Zoot, bra - Lindex, shoes - Tamaris





You Might Also Like

0 comments