new little black dress

10:30:00 AM




Všechny víme, že povinností je mít v šatníku aspoň jedny malé černé šaty (little black dress - LBD). Vymyslela je Coco Chanel a dodnes se jim vlastně nic nevyrovnalo. 'Malé černé' využijete nejen na společenské události. Ráda si je beru, když nemám čas  vymýšlet něco složitého. Samozřejmě nemám jenom jedny a nedávno jsem si pořídila na Zootu nové (od SisterS Point Sten). Jsem z toho nákupu stále tak nadšená a nejradši bych je nosila snad úplně pořád. Už když jsem je viděla na webu, byla to láska na první pohled, taky kvůli těm prostřihům na ramínkách. V poslední době jsem si nakupování na e-shopech opravdu oblíbila. A (bohužel) nejspíš poslední slunečné počasí mě přimělo k tomu nafotit svůj poslední úlovek. Spolu s vhodným doplňkem, tady třeba moje oblíbené sluneční brýle Céline, budete vypadat jednoduše chic. A co vy - máte ve svém šatníku aspoň jedny 'malé černé'? Dejte mi vědět v komentářích.

šaty - Zoot, sluneční brýle - Céline, bucket bag - Mango, shoes - Tamaris

Photos by Jonatan z ClickAndWander.com

You Might Also Like

2 comments

  1. Máte fakt krásné oči. I když na této fotce pod brýlemi. :) Vám se rozhodně operace očních víček vyhne obloukem. :) Jsem prostě člověk, který je založený na uhrančivém pohledu. Jakmile se na mě žena podívá krásnýma očima, na všechno ostatní zapomínám a nic dalšího nehraje roli. Takvý já jsem.

    ReplyDelete